Love HaHa Wow Angry

මෙම කෑම වර්ග 6 ඔබේ හදවතට විශේෂයි. – Heart Healthy Foods

පුදුමයි !

ඔලිව් ඔයිල්. ඕට්ස් කෑම. ඇන්තෙන්ම ඉතා බහුලව සැමන් මත්ස්‍ය වර්ගයාගෙන්ය. අපේ බොහෝ දෙනෙක් දන්නවා මෙම ආහාරය නිරෝගි හදවතක්ම සඳහාම නිර්මාණය වු බව.  නමුත් මේවා පමණක් ඔබේ හෘදය ඉස්තරම්ම තත්ත්වයක තබා ගැනිමට පිහිට නොවන්නේය.
මෑතක සිදු කළ ගවේෂණයේදි දැක්වෙන කරුණු නම්, වෙනත් පිරිසිදු ප‍්‍රධාන ආහාර ගැනිමෙන්ද ඔබේ හදවතට යහපත් දේවල් එකතු කළ හැකිය. එයින් සමහර දේවල් ඔබ පුදුමයට පත් කරනු ඇත. මෙම ආහාර හය නිරෝගි කොලෙස්ට්‍රෝල් ප‍්‍රවර්ධන කරන අතර අඩු රුධිර පීඩනය සහ ප‍්‍රදාහය සමඟ සටන් කර වෙනත් නිරෝගි ප‍්‍රතිලාභ කිහිපයක් ලබා දෙන්නේය. – heart healthy foods

රට කජු  – heart healthy foods

ඒවායින් ඇල්මන්ඩි හෝ වොල්නට් වැනි සොච්චම් දේවල්වලින් ඔබට යහපතක් ලබා නොදිය හැක. නමුත් ඔබේ හෘදයේ සෞඛ්‍ය තත්ත්වය ගැන සලකා බැලීමේදි, රටකජු අතිශයෙන්ම බලවත්ය. ඒවා හි අමිනෝ අමිල එල්-ආර්ජිනයින් අඩංගු බවත් ඒවා නිරෝගි කොලොස්ට්‍රෝල් ප‍්‍රවර්ධන කිරිමට සහය වන බවත් කෑමෙන් පසු එකත ු වෙන මේදවල සංතෘප්ත වැඩි බවද පෝෂණ අධ්‍යාපනය සඟරාව මෑතක සොයා ගෙන ඇත. තද ඇටවර්ගවලද විටමින් ඊ බහුලව තිබෙන අතර අහිතකර කොලොස්ට්‍රෝල් අඩු කිරිමට ඇන්ටියෝක්සිඩන්ට් පිහිට වන බව පෙන්නුමි කර ඇත. Nutrition, Drinks

 

බතල

තවද කෙසෙල් ගෙඩි, මධ්‍ය පම‍්‍ර ාණයක බතල අලයක ඔබට දිනපතා අවශ්‍ය පොටේසියම් 12 % ක් තිබෙන අතර ඔබේ සෝඩියම් මට්ටම පරික්ෂාවෙන් තබා ගැනිම මගින් ඛණිජය ඔබේ හදවතේ සෞඛ්‍ය තත්ත්වයේ ප‍්‍රධාන භූමිකාවක යෙදෙනු ඇත. (කෙසෙල් ගෙඩි 9% ක් පමණ සපයයි.* එය රුධිර පීඩනය අඩු කරන මුත‍්‍රා වල තිබෙන වැඩිපුර සෝඩියම් පිටකිරිම සිදු කරන්නේය. එය ලේ නහරවල පීඩනය පහසු කරන බව ලියාපදිංචි ආහාර යෝජකයා සාරා හුලූග්රාත්් පවසයි. එම දේවල් දෙකම ඔබේ හෘද ආබාද අවදානම් තත්ත්වය පහලට දමන්න උදව් කළ හැක. එනම් පොටේසියම් වැඩියෙන් ගැනීම 24 % ක් අඩු හෘද ආබාධ සමග සම්බන්ධ වි ඇති බව බි‍්‍රටිස් වෛද්‍ය ග‍්‍රන්ථ විචාරය සොයා ගෙන ඇත. Nutrition, Drinks

PRO TIP – උදෑසන ආහාරයට බතල ටෝස්ට් සමඟ ඔබේ විවිධ ධාන්‍යවලින් යුත් පාන් ආහාරයට මාරුවීමට උත්සාහ කර බලන්න. කෙසේ නිරෝගිකම පිරුණු අදහස් එකතු කරන්නේද යන්න දැන ගැනිමට මෙම මඟ පෙන්විම භාවිතා කර බලන්න.  – heart healthy foods

 

පැපොල්

ඔබ අහලා ඇති තක්කාලි ලයිකොපෙනෙ වලින් පෝෂණ වි තිබෙන බවත් ඒ තූළ අඩංගු ඇන්ටිසෝක්සිඩන්ටිය, කොලොස්ට්‍රෝලය පහත හෙලීමට හා ප‍්‍රදාහය සටන් කිරිමෙන් හෘද ආබාධ අවධානම අඩු කිරීමට පිහිට වන බවත්ය. නමුත් ඔබට පැපොල් වලින් තවත් අධික හොඳ සංයෝගයක් ලබා ගත හැක. ජර්මන් සොයා ගැනිම අනුව තක්කාලිවල තිබෙන ලයිකොපෙනෙ වලට වඩා සාමානයෙන් තුන් ගූණයකට වැඩි ප‍්‍රමාණයක් ජෛව පැපොල් හි අඩංගු බව සොයා ගෙන ඇත. ඉතින් එය ඔබේ ශරිරය උරා ගනු ලබයි. එනමි පැපොල් ආහාරයට ගැනිම මෙම ඇන්ටියෝක්සිටන්ටි කොලොස්ට්‍රෝල් අඩු කිරිමේ විභවයේ වාසියක් ලබා ගැනිමේ මහ අවස්ථාවක් ලබා දෙන්නේය. නිවර්ථන පළතුරු මිශ‍්‍රණය, කෙසේ හෝ? Nutrition, Drinks

 

 

යෝගට් – Yogurt

ප්‍රෝබයෝටික්වලින් (probiotic) පෝෂණය වු යෝගට් ඔබේ බඩවැලට හොදයි බව කීම රහසක් නොවේ. නමුත් නිරෝගි මයික්‍රෝබයොම් ද නිරෝගි හදවතක් වශයෙන් පරිටර්ථන සමත්ය. දිනපතා අවුන්ස 7 ක පමණ යෝගට් ආහාරයට ගන්නා විට හෘද ආබාධ අවදානම සැලකිය යුතු ප‍්‍රමාණයක් පහලට යන්නේය. මෙය මෑතකදී චීන විශ්ලේෂණයෙන් විසින් 300,000 පමණ අධ්‍යනය කිරිමෙන් පෙන්නුමි කරනු ලැබු දත්තයද වේ. Fruit, Vegetables

සාමාන්‍ය යෝගට් තේරිම තහවුරු කර ගන්න. පැණි රස ගන්වන ලද යෝගට් ඔබ තුළ සීනි එකත ු විමක් සිදු කරන බැවින්, හෘද ආබාධ අවදානම පහත හෙලීම වලක්වන්න පුළුවනි. (ඔබ මිළට ගන්න බඩු 6ක් දෙස බලන්න, ඒවා රහසිගත සීනි බෝම්බ වේ*. මේද නොමැති දෙවල් වෙනුවෙන් අඩුමේද තෝරාගන්නා ලෙස, ඔයැ දබැ දබැ දබැ ාසැඑ, කතෘ හා වෛද්‍ය විශේෂඥ රනියා බටයිනෝ කියයි. මේද නොමැති ආහාරයට ගන්නා අයට වඩා වැඩියෙන් සත්ව නිෂ්පාදන ආහාර ගන්නා අයට හෘද ආබාධ වර්ධන අඩු බව සමීඏණයේ දි දක්නට තිබෙන බව පෙන්නුම් කරයි. ඒ අතරම එය වේගයෙන් ඔබ සම්පුර්ණ කරන අතර එය දීර්ඝ කාලයක් ඔබ තෘප්තිමත්ව තබා ගන්නේය. (කාන්තාවකට කුමක් වුවා දැයි බලන්න*. ඇය මාසයකට ඇයගේ ඇල්මන්ඞ් කිරි ආහාරය සම්පුර්ණ සත්ව මේද ආහාර සමඟ මාරු කර ඇත. Fruit, Vegetables

PRO TIP –  නිවැරදි පිරවුම් සමඟ , යෝගට් පිරුණු උදේ ආහාර, දහවල් ආහාර, හෝ රාත‍්‍රි ආහාර ලබා දෙනු ඇත.

 

බිත්තර – Fruit, Vegetables

සමීක්‍ෂණ අනුව, නිරෝගී සුපුරුදු ආහාරය සමඟ දවසකට බිත්තරයක් ආහාරයට ගැනීම හෘද ආබාධ ඇත කිරිමේ අවදානම වැඩි නොකරන්නේය. හේතුව ඔබ බිත්තරවලින් ලබා ගන්නා ආහාර කොලෙස්ට්‍රෝල්, ඉහළ රුධිර කොලෙස්ට්‍රෝල් බවට පරිවර්තනය නොවන නමුදු නරක දේවල් ඔබේ ධමනියට බාධා ඇති කරන්නේය. එපමණක් නොව, න්‍දමරබ්ක දෙ එයැ ්පැරසජ්බ ක්‍දකකැටැ භමඑරසඑසදබ ්බ්කහිසි අනුව බිත්තරය 12‍්‍ර හෘද ආබාධය අඩුකරන වාසියක් තිබෙන බව පෙන්නුම් කරයි.
බිත්තරවල කැරොටිනොයිඞ්ස් අඩංගුය, ප‍්‍රදාහයට ඔක්සිටක්ට්වලට විරුද්ධ ප‍්‍රබලයක් ඇත. තවද රුධිර නහරය පළල් කරන ඇමිනෝ අම්ල අජිනයින් තිබෙන බව ෆ්ුලූග්රත් පවසයි. හැකි අවස්ථාවල බිත්තර ඔමේගා 3එස් සමඟ ශක්තිමත් කිරිමද පෙනේ. මේදය රුධිර පීඩනය පහත හෙලීමට හා අතිරේකව හෘද සෞඛ්‍ය ඉහල දැමීමට පිහිට වන්නේය. (මතක තබා ගන්න: ඔබට ඉහල කොලෙස්ට්‍රෝල් ප‍්‍රමාණයක් ඇත්නම් , ඔබ සාමාන්‍යයෙන් බිත්තර කීයක් ආහාරයට ගන්නේ ද යන්න ඇතුලත්ව ඔබේ ආහාරය නියම කිරිම සඳහා සෑමවිටම ඔබේ වෛද්‍යවරයාගෙන් වෛද්‍ය පරීක්‍ෂණයකට යොමු වීම හොඳ අදහසකි*)

PRO TIP –  සති අන්තයේ හොඳට තම්බන ලද බිත්තරද, ඔබ වැඩකරන සතියේ දවස්වලට ඔබේ හදවතට හිතකර කෙටි ආහාර ගත හැක. )  – heart healthy foods

 

බීර

අපි සියල්ලෝම ඇසු හොඳ ප‍්‍රවෘත්තියවන්නේ, රතු වයින් හා නිරෝගි හදවත යන්නයි. නමුත් බීර, වයින් සහ මත්පැන් ඇතුළුව සියළුම මධ්‍යසාර වර්ග හෘදයාබාධ පහල දැමීමට පිහිටවිය හැක. තවද බ‍්‍රිටිෂ් විශ්ලේෂකයන් කියන වග නම්, මිලියන 2ක් පමණ ජනයා අධ්‍යයන කර බැලීමේදී වැඩි දවස් බීමෙහි යෙදී සිටින අය සමඟ නොබොන අයගෙන් 56‍්‍රක් අවාසනාවන්ත ලෙයින් හෘදබාධයෙන් මියගොස් ඇත. ඇත්තෙන්ම මෙහි වැදගත්වන්නේ් සීමා නොඉක්මවීමයි, අසීමිත ලෙස බීම හෘද ආබාධ අවදානම වැඩි කල හැක. කාන්තාවන් දවසකට එක බීමකට වඩා ද, පිරිමින් දෙකකට වඩාද ගැනීම නොකල යුතුය. (මෙහි අනතුරු අඟවන සංඥා 5ක්, එනම් ඔබ ගන්නා මධ්‍යසාර ප‍්‍රමාණය ඔබ නැවත කපා හැරීම අත්‍යාවශ්‍යයි.*

PRO TIP –  ඔබ බීර බීමට වඩා කොක්ටෙයිල්වලට ප‍්‍රමුඛත්වයක් දෙන පුද්ගලයෙක් නම්, ඔබ සීනි මිශ‍්‍ර දේවල් ප‍්‍රමාණයට වඩා ගැනීමෙන් වළකින්න. ඔබ විසින් තෝරනු ලබන බීම සමඟ මෙම සෙල්ට්සර්වලින් එකක් එක සමානව මිශ‍්‍ර කිරිම වෙරිවීම සැහැල්ලූ කර ගැනීමට වඩාත් හොඳයි.

 

මෙම කෑම වර්ග 6 ඔබේ හදවතට විශේෂයි. – These 6 Foods Are Great For Your Heart

What do you think?

-1 points
Upvote Downvote

Total votes: 3

Upvotes: 1

Upvotes percentage: 33.333333%

Downvotes: 2

Downvotes percentage: 66.666667%

අලිගැටපේර මගින් සාදා ගත හැකි වට්ටෝරු 50ක්

කළු චොක්ලට් තුලින් සිරුරට ලැබෙන ප්‍රතිලාභ 7ක්